czwartek, 12 września 2013

CXCIX

Po długiej przerwie spowodowanej brakiem czasu, urlopem oraz awarią komputera powracam ;) Kolejna wymianka na forum craftladies zakończona i odtajniona (już dawno...) :) tym razem pod tytułem "Koło". Wylosowana została mi Yennene, temat potraktowałam połowicznie dosłownie ;) Wydziergałam szal cytrynkę z niebieskiego bambusa. Kolor najbardziej zbliżony do rzeczywistego na zdjęciu numer 3.




Mnie z kolei wylosowała Agafia i zdekupażowała podkładki pod kubki oraz ramkę-wieszaczek na kolczyki :) Jeszcze raz dziękuję! :) Niestety nie miałam jak zrobić zdjęć ramce wiszącej :(


Miłego dnia wszystkim :)

3 komentarze:

  1. Ślicznie Ci wyszła ta niebieska cytrynka :). Podkładki i ramka też ładne i z pewnością się przydadzą :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska cytrynka? Kto by pomyślał! :D
    Mnie się podoba, bo kolor, bo ciekawa forma, bo wydziergana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :) Kto by pomyślał, że w niebieskim gustujecie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)