środa, 24 kwietnia 2013

CLXXXI

Z różnych względów znów mnie trochę nie było. Z czasem kiepsko stoję, ale dłubania nie zaniechałam ;)

Ukośnik na 24k z toho 11/o trans-rainbow frosted grass green



Potrójna bransoleta w fioletach (trans rainbow light amethyst, trans rainbow med amethyst + trans rainbow sugar plum) - na zdjęciach zupełnie inaczej wyszły oczywiście



Turek czarno-czarnodiamentowy ;)



I malutka bransoletka dla Małej Księżniczki ;) Ceylon hot pink mocno daje po oczach, ale 3,5 letniej córeczce znajomych powinna się spodobać :)


Mam nadzieję, że wiosna już na dobre się u nas zadomowiła :) Miłego wieczoru Wam życzę!

12 komentarzy:

  1. Ojej!!!Jakie one śliczne WSZYSTKIE!!!Buziole:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś mi nasłodziła :D Dzięki :) Trzymam kciuki!!!

      Usuń
  2. O, ukośnik! To coś, co wciąż mi leży na sercu i w szufladzie :) Trzeba będzie zrobić do niego kolejne podejście, bo wciąż mi się takiej szerokiej bransolety chce :)

    W ogóle daaaaawno nie miałam w ręku szydełka w celach sznurowych - czy ja jeszcze pamiętam, jak się takiego, dajmy na to, turka robi?!

    Twoje fajne są wszystkie sznury, ale zieleń jakoś najbliższa dziś memu sercu i oczom, bo wciąż mi za mało jej, a przecież wiosna w pełnej krasie i powinno wszystko wkoło w zieleni tonąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodź i dziergaj ;)

      Rozumiem, że to pytanie retoryczne? ;>

      Też mi zieleni ciągle brakuje :D nie tylko wiosną :D

      Usuń
  3. śliczna ta potrójna, w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie, ale ta zielona najśliczniejsza! Bardzo mi się ten kolor podoba. Chyba też brakuje mi zieleni ;)). Za to mi udało się wreszcie wykończyć potrójną bransoletkę, którą wydziergałam jeszcze w zeszłym roku. Może nadszedł czas, żeby obudzić koraliki ze snu zimowego? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNIE,KOLOROWO-PO PROSTU CUDNIE.Z0staję na dłużej-pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny ,a może na dłużej.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wszystkie!! A zielona najbardziejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:) Ta zielona bransoletka pachnie wiosną! :) Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukośnika Ci zazdroszczę, bo dwa razy już zaczynałam i stale coś mi nie wychodzi :D a pozostałe prace też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)