niedziela, 28 października 2012

CLII

Baśniowo-magiczno-fantastyczna wymianka na forum Craftladies wreszcie odtajniona!!! :D Tym razem robiłam prezent dla ka.ma.mi - miałam inny koncept, ale po przeczytaniu preferencji mojej craftki musiałam wymyślić coś nowego. Za bardzo baśniowo mi nie wyszło, ale nawiązanie do tematu, w postaci eflików, jest :) To mój pierwszy lariat, na 5 koralików w rzędzie, wykonany z czterech opakowań koralików toho 11/o w czterech różnych odcieniach s-l topazu (z czego dwóch frosted). Ciężko określić długość, inaczej wychodzi na leżąco, inaczej "w zwisie" ;) Ma około 130-140 cm. Co najważniejsze, obdarowanej się podoba :)



Mnie z kolei wylosowała LichoNieŚpi i wyczarowała dla mnie przecudnej urody szkatułę oraz notes :) Niestety nie potrafię oddać na zdjęciach wszystkich szczegółów :( Jeszcze raz dziękuję za przepiękne prezenty!! :)


Miłej śnieżnej niedzieli ;)

10 komentarzy:

  1. Lariat niesamowity :) ! . Wymiankowe prezenty również świetne.
    P.S. Kociasty- bądź kociasta cudnościowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Kociasty :) nie powiem mu, bo to taki mały Narcyz ;)

      Usuń
  2. Sznur imponujący, ładnie przechodzą w nim kolory :) Dzięki takiej długosci pewnie ozna go nosic na wiele sposobów. A szkatułka cudowna... I do tego z lusterkiem, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka twierdzi, że nawet kilkanaście, ale tego moja wyobraźnia już nie ogarnia ;) Kilka na pewno ;)
      Szkatułkę nawet małżonek chciał mi zwędzić :D

      Usuń
  3. aleś nadziergałaś wężowisko ;) super przejścia w kolorach,
    szczęściara z ciebie, że otrzymałaś taką magiczną szkatułkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za mną chodzi następny... dla siebie ;) cieniowany, zielony, ale chyba tylko dwa kolorki...
      No ba, pewnie, że szczęściara :D

      Usuń
  4. Lariat cudny! Od samego początku wpadł mi w oko, podejrzewałam o niego Ciebie :)
    Cuda też dostałaś, szkatułka fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No popatrz, ciekawe, czemu mnie podejrzewałaś... Chyba nie przez te wszystkie węże, które tu ostatnio pokazywałam...? :D
      Wiem, wiem!! :)))

      Usuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)