niedziela, 18 grudnia 2011

Dlaczego złota rybka ma zielone oczy??

Żeby się mogła schować w wodorostach. Nie widzieliście nigdy złotej rybki w wodorostach?? Proszę, jak się dobrze schowała... ;)
Zagadka o słoniu mi się przypomniała, kiedy robiłam naszyjnik - niby Gold Fish (trochę zmodyfikowany), ale w tych kolorach wygląda jak wodorosty... Stąd parafraza ;) Koraliki noname plus euroclass 2,6 ciemnozielony SW. Zamówiony był od prawie roku na Konkretną Okazję - urodziny Marty :) Do kompletu kolczyki w odwróconych kolorach i bransoletka, choć już nie wodorostowa. Prezent wręczony wczoraj, więc mogę już pokazać. Jubilatka zadowolona :)  Wczoraj wrzucone kulkowe kolczyki też zresztą powędrowały do Marty.  Zdjęcie na koleżance niezbyt wyszło, ale przynajmniej pokazuje, jak naszyjnik wygląda na ludziu. Powiedzmy, że ludziu ;)

Macie pojęcie, jak ciężko było mi się rozstać z tym ZIELONYM kompletem...? ;) Może sobie też kiedyś jeszcze uplotę... Miłego wieczoru! :)

13 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że obdarowana była zadowolona - też bym się bardzo ucieszyła z takiego prezentu :)). Ten naszyjnik na żywo wygląda cudnie! No, chyba, że ktoś zdecydowanie nie lubi zielonego koloru ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Mogę sobie wyobrazić,jak ciężko było się z nim rozstać, ja bym chyba nie potrafiła. Bajeczna ta biżuteria, oj bajeczna........

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet też bym była szczęśliwa gdybym coś takiego dostała... w dodatku w moim ukochanym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby był mój musieliby go ze mnie żdzierać siłą:)Jest CUDNY!!!!!!POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie wodorosty -to las magiczny. Czarodziejsko z pewnością czuje się właścicielka (i pewnie "czaruje" dookoła) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak się zamawia taki koralowiec na przykład w kolorze koralowym? -_-

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję za miłe komentarze :)

    Agabu, wow :) Podoba mi się to skojarzenie :)

    Yumaku, zapewne trzeba się odezwać do Poohatki... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę, że ciężko było się rozstać, bo komplet cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz proszę,czy te rozgałęzienia robisz według jakiegoś schematu, czy "na czuja" i "na oko" ?Czy są do tego jakieś zasady,np co ile koralików na rdzeniu głównym dawać te małe boczne,i czy one są zawsze małe,czy też rozgałęzione...Bo też mam sporo koralików "no name" i takie fragmentaryczne wodorosty bym mogła w czymś wykorzystać...Bo efekt jest wart nawet własnoręcznego rozgryzania,ale trochę się boję,że przy braku wskazówek pomysł pozostanie w sferze wiecznych planów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobi, dlatego, że zielony! :D
    Dorarttheo, maila posłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No przecież się odzywam... A kartka na święta wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)