poniedziałek, 2 lipca 2012

CXXXIV

Dzięki wszystkim za słowa otuchy i trzymanie kciuków - to naprawdę wiele dla mnie znaczy i bardzo pomaga :*
Na szczęście nie tylko smutki dokoła :) W ubiegłą niedzielę odbyła się bardzo radosna uroczystość - moja kuzynka stanęła na ślubnym kobiercu (nie sama, oczywiście ;)), po czym nastąpiły hulanki i swawole ;) Zostałam poproszona o wykonanie biżuterii dla Panny Młodej. Miało być w miarę delikatnie, prosto i elegancko, stanęło na kolczykach i bransoletce z kryształków Swarovskiego w odcieniu crystal moonlight.



Na Młodej komplet prezentował się mniej więcej tak, tylko bardziej ostro, niż na zdjęciach ;)



Zosia była (a właściwie: jest) prześliczną Panną Młodą i sprawiło mi ogromną radość, że zechciała w tym ważnym dla siebie dniu wystąpić w biżuterii mojego autorstwa :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i Zosi Pannie Młodej i Tobie - biżuteria piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet! Taki delikatny ...
    Pięknie się musi światło załamywać w tych kryształkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tą prostotą i sworowskimi to czasem ciężko bywa by nie przekombinować - tobie się udało - elegancko, a co też ważne można go nosić nie tylko od wielkiej gali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny komplet ślubny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://koralikowyraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu Zosi i swoim dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)