wtorek, 31 sierpnia 2010

Lubię... :)

Nika oraz Krasnalka zaprosiły mnie (Nikuś, jakże bym się miała gniewać..?) do zabawy "10 rzeczy, które lubię" :)
 

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach


ad 1. Patrz wyżej ;)

ad 2.  Lubię...
...spędzać czas z bliskimi mi osobami...
...czuć wiatr we włosach, słyszeć jego szum oraz śpiew want...
...zapach wiosny w powietrzu...
...zaszyć się w kąciku z dobrą książką i kubkiem pysznej herbaty lub kawy...
...podróżować, odkrywać ciekawe miejsca...
...przygody, fantastykę, RPG, smoki...
...muzykę różną, odpowiadającą mojemu nastrojowi w danej chwili...
...pluszaki i zwierzaki wszelkiej maści, Kubusia Puchatka ;) ...
...widzieć uśmiech na twarzy obdarowanej osoby...
...robótki ręczne i wiele innych rzeczy bardziej lub mniej oczywistych... :)

ad 3. Do zabawy zapraszam:

Ufff... :)

3 komentarze:

  1. no właśnie o to UFFF mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz czasami ochoty zebrać znajomych i ruszyć z namiotem do lasu, udając, że bierzesz udział w wyprawie po Pierścień czy inną Broń Ostatecznej Zagłady, ukrytą w Smoczych Górach na Końcu Świata? :)
    Jak tak, to ja się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie. I dopisuję się do pomysłu Anat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)