wtorek, 25 września 2012

CXLVII

Powracam po przerwie wymuszonej pracą itp. :) Dłubię kilka większych rzeczy, ale dziś pokażę tylko drobiazgi - proste, acz sympatyczne kolczyki-imbryczki z zieloną herbatą ;) Czekałam na nie dłuuuuugo i w końcu są :) Jako tło posłużył mi arkusz z serii "Tea for Two" Galerii Papieru.


Dzięki Tobatce dowiedziałam się, że mój motylek zajął trzecie miejsce w ostatnim konkursie Craftladies! Niezmiernie mnie ta wiadomość ucieszyła, pierwszy raz w życiu (nie licząc podstawówki ;)) coś takiego mi się przytrafiło :) Pierwsze miejsce otrzymała Vitalisky za niesamowitą kolię, drugie - Jóśka za piękną chustę. Bardzo dziękuję tym, którzy głosowali na mojego Ornithoptera :) I Jóśce za to, że zgłosiła go do konkursu :)

Udanej reszty dnia! :)

14 komentarzy:

  1. jakie urocze! :))
    i gratulacje podium! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję!!! Czuję się matką chrzestną tego motyla, bo w końcu jako jedna z pierwszych go obmacywałam i podziwiałam.

    A imbryczki słodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystko :* No ba, chyba nie tylko motyla? :)

      Usuń
  3. ode mnie też gratulacyjne uściski - motylek był naprawę urokliwy ;)
    a kolczyki? niby nic, a wywołują UŚMIECH na twarzy ;)))) i tak się jakoś fajnie robi - może to ta herbata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))
      I takie właśnie lubię :)) To na pewno kwestia herbaty ;) zielonej! :D

      Usuń
  4. Gratulacje! Motylek jest piękny i zdecydowanie zasłużył na takie wyróżnienie :).
    Imbryczki są słodkie! Idę sobie zrobić zielonej herbaty ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aś, ale mi nasłodziłaś :) dzięki :*
      Ja teraz hektolitrami piję czarną z miodem, cytryną i imbirem, ale jak się wykuruję, wrócę do zielonej :)

      Usuń
  5. Jakie fajowskie te imbryczki,rzeczywiście zachęcają do wypicia herbatki:))))No i oczywiście gratuluję wyróżnienia,Twój motyl jest śliczny:)))Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!Ibryczki cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje motylka zrobiłam już na CL nie myślałam, że nie wiesz. Motylek jest uroczy.
    A kolczyki czajniczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Uwielbiam zieloną herbatę, gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny i komentarz :)